Virtualūs seminarai

Nuotolinis informacinis renginys su „EkoAgros“, VMI bei VMVT specialistais

VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra birželio 16 -19 dienomis  pakvietė smulkius gamintojus, amatininkus, ūkininkus ir visus kitus trumpųjų maisto tiekimo grandinių dalyvius į informacinio renginio tiesiogines transliacijas.

Čia galite rasti šio renginio įrašus:

  • VšĮ „Ekoagros“ informavo apie reikalavimus ūkininkams bei smulkiems gamintojams, norintiems prekiauti savo gaminama ekologiška produkcija.  Tiesioginės transliacijos metu apžvegta: kas yra ekologiški produktai ir kaip juos atskirti; ekologiškų produktų ženklinimas ir informacijos pateikimas internetiniuose puslapiuose; nuo ko pradėti ekologiškų produktų perdirbimo veiklos sertifikavimą; klausimai – atsakymai.

Lektorius - VšĮ „Ekoagros“ kokybės vadovas Tomas Demikis.

Seminaro įrašą galite rasti čia >>>

Skaidrės

  • Valstybinė mokesčių inspekcija  apžvelgė žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų mokestines prievoles: gaunamų pajamų priskyrimą pajamoms iš žemės ūkio veiklos; žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų registravimąsi mokesčių mokėtojais bei kitus reikalavimus; apmokestinimą pajamų, gautų nevykdant žemės ūkio veiklos (sudarant pavienius sandorius) ir vykdant individualią žemės ūkio veiklą; žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų apskaitos tvarkymą; žemės mokestį; baudas, klausimai – atsakymai.

Lektorė - VMI Gyventojų pajamų ir žemės mokesčių skyriaus vyriausioji specialistė Erika Skaržinskienė

Seminaro įrašą galite rasti čia >>>

Skaidrės

  • Reikalavimai ūkininkams, smulkiems gamintojams ir namų ūkio virtuvėje mažais kiekiais gaminantiems maisto tvarkymo subjektams

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas supažindino su reikalavimais pirminiams augalinio maisto gamintojams; smulkiems augalinio maisto gamintojams bei  namų ūkio virtuvėje gaminantiems maistą ir jį tiekiantiems galutiniams vartotojams; apžvelgs teršalų kontrolę maisto produktuose ir kalbės apie genetiškai modifikuotus organizmus (GMO).

Lektorė -  VMVT Maisto skyriaus vyriausioji specialistė-valstybinė maisto produktų inspektorė Algintė Serapinaitė (alginte.serapinaite@vmvt.lt)

Seminaro įrašą galite rasti čia >>>

Skaidrės

  • Vietinei rinkai mažais kiekiais gaminamų ir tiekiamų gyvūninio maisto produktų veterinarijos reikalavimai

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba informavo apie bendruosius reikalavimus gamybos patalpoms ir įrangai; reikalavimus mėsos gaminių ir (ar) pusgaminių gamybai ir tiekimui; žuvų tiekėjams; žuvininkystės produktų gamybai ir tiekimui; pieno gaminių gamybai ir tiekimui.

Lektorė - VMVT Veterinarijos sanitarijos skyriaus laikinai einanti pareigas vedėja-valstybinė veterinarijos inspektorė Audronė Mikalauskienė (audrone.mikalauskiene@vmvt.lt)

Seminaro įrašą galite rasti čia >>>

 


Mokymų ciklas „Produktų pardavimų ir pateikimo klientams bei visuomenei sistemos kūrimas. Reklama ir pristatymas socialiniuose tinkluose“. 

Seminaras apie socialinius tinklus, skirtas smulkiems ūkininkams, gamintojams ir kitiems trumpųjų tiekimo grandinių dalyviams.

I dalis.
Socialinių tinklų reikšmė ir įtaka pardavimams ir rinkodarai:
Socialinių tinklų privalumų, galimybių ir apribojimų apžvalga;
Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube vartotojų skirtumai
Produktų rinkodaros strategijos kūrimas socialiniuose tinkluose:
Pagrindinės taisyklės skirtinguose tinkluose;
Kooperavimosi ir bendrų projektų pavyzdžiai.

Virtualaus seminaro pirmosios dalies įrašą galite rasti čia >>>

II dalis.
Turinio socialiniuose tinkluose planavimo būdai ir idėjos:
Produktų ir veiklos pateikimas vaizdu, viešai prieinamų dizaino įrankiai;
Informacijos ir tekstų kūrimo planas

Virtualaus seminaro antrosios dalies įrašą galite rasti čia >>>

III dalis.
Reklamos Facebook tinkle principai – Ads Manager administravimas:
Klientų segmentavimas;
Kampanijų kūrimas;
Rezultatų stebėjimas ir analizė, eksperimentavimas

Virtualaus seminaro trečiosios dalies įrašą galie rasti čia>>>

Skaidrės


Rinkodaros pagrindai smulkiems gamintojams (platformos www.kaimasinamus.lt dalyviams)

I dalis. Trumpai apie rinkodaros principus:

  • pirkėjų tipai;
  • kaip skirstomos prekių grupės; 
  • smulkmeniškumo svarba rinkodaroje.

Virtualaus seminaro pirmosios dalies įrašą galite rasti čia>>>
 

II dalis. Verslo rinkodaros strategija ir planavimas:

  • Rinkodaros priemonių komplekso parengimas;
  • Internetinės rinkodaros principai ir socialinių tinklų galimybės

Virtualaus seminaro antrosios dalies įrašą galite rasti čia>>>

Skaidrės

III dalis. Prekės ženklas

  • kas tai yra? Kodėl ne pakuotė/dizainas yra esminis faktorius?
  • pagrindiniai kūrimo etapai ir kam skirti dėmesį?
  • ką turi komunikuoti prekės ženklas?

Pakuotė ir jos dizainas

  • kas yra pakuotė ir jos dizainas ne visada yra esminis pasirinkimo faktorius?
  • ko reikia smulkiems ir itin mažiems verslams, kai kalbame apie pakuotę?

Komunikacija

  • kodėl komunikacija yra neatsiejama nuo rinkodaros ir pardavimų?
  • kodėl komunikacijoje teiginys "reikia užversti pirkėjo mintis prekės kaina ir taikomos akcijomis" yra blogai
  • kodėl komunikacija socialiniuose tinkluose yra labai svarbu, bet būtina nepamiršti ir „nėra interneto ryšio galimybių“ alternatyvos

Virtualaus seminaro trečiosios dalies įrašą galite rasti čia>>>

Skaidrės


Rinkodaros pagrindai tautinio paveldo meistrams 

I dalis. Trumpai apie rinkodaros principus:

  • pirkėjų tipai;
  • kaip skirstomos prekių grupės; 
  • smulkmeniškumo svarba rinkodaroje.

Virtualaus seminaro pirmosios dalies įrašą galite rasti čia>>>

Skaidrės

II dalis. Verslo rinkodaros strategija ir planavimas:

  • Pardavimų kanalų tipai ir apžvalga;
  • Kodėl negalima tikėtis parduoti prekių nepažinus ne tik kliento, bet ir pardavėjo?
  • Kodėl svarbu ne potencialių klientų kiekis, o jų kokybė?
  • Klausimai - atsakymai. Paskaitos metu užduotų klausimų apžvalga.

Virtualaus seminaro antrosios dalies įrašą galite rasti čia>>>

Skaidrės

III dalis. Prekės ženklas

  • kas tai yra? Kodėl ne pakuotė/dizainas yra esminis faktorius?
  • pagrindiniai kūrimo etapai ir kam skirti dėmesį?
  • ką turi komunikuoti prekės ženklas?

Pakuotė ir jos dizainas

  • kas yra pakuotė ir jos dizainas ne visada yra esminis pasirinkimo faktorius?
  • ko reikia smulkiems ir itin mažiems verslams, kai kalbame apie pakuotę?

Komunikacija

  • kodėl komunikacija yra neatsiejama nuo rinkodaros ir pardavimų?
  • kodėl komunikacijoje teiginys "reikia užversti pirkėjo mintis prekės kaina ir taikomos akcijomis" yra blogai
  • kodėl komunikacija socialiniuose tinkluose yra labai svarbu, bet būtina nepamiršti ir „nėra interneto ryšio galimybių“ alternatyvos

Virtualaus seminaro trečiosios dalies įrašą galite rasti čia>>>

Skaidrės