Virtualūs seminarai
Tautiniai simboliai ir jų transformacijos logotipuose
Informacinis renginys skirtas visiems, kuriems rūpi plėtoti tautinio paveldo srities gaminių, gamintojų ir įnstitucijų ženklų, logotipų patrauklumą ir įtaigumą.
Renginio metu bus aptariami populiariausi vizualiniai lietuvių tradiciniai tautiniai simboliai ir ženklai bei jų transformacijos logotipuose įvairovė ir būdai, tarptautiniai kontekstai. Taip pat nagrinėjami jų tradicinės ir šiuolaikinės simbolikos skirtumai bei sąsajos. Aptariamos simbolių šiuolaikinės transformacijos logotipuose strategijos ir perspektyvos.
Lektorius - Dr. Vytautas Tumėnas, Lietuvos istorijos institutas
Seminaro įrašą galite rasti čia >>>
Nuotolinis informacinis renginys apie maisto produktų pardavimą per Centrinę viešųjų pirkimų sistemą
VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra („Litfood“) gruodžio viduryje kvietė smulkius gamintojus, ūkininkus bei amatininkus į nuotolinį informacinį renginį, kaip dalyvauti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje parduodant maisto produktus.
Renginys skirtas maisto produktų pardavėjams: ūkininkams bei gamintojams.
Maisto produktų tiekėjams VšĮ CPO LT Biuro ir veiklos aptarnavimo srities pirkimų skyriaus prekių pirkimų grupės pirkimų vadovas Dainius Navickas kartu su kolegomis nuotolinio informacinio renginio metu pristatė, kaip patekti į CPO LT katalogą ir dalyvauti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje bei aptarė maisto produktų modulio tikslus ir iššūkius.
Ūkininkas Vigilijus Vansevičius pasidalijo patirtimi, kaip jam sekėsi prekyba, naudojan šiuos viešųjų pirkimų įrankius.
Seminaro įrašą galite rasti čia >>>
Nuotolinis informacinis renginys apie maisto produktų pirkimą per Centrinę viešųjų pirkimų sistemą
VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra („Litfood“) gruodžio viduryje kvietė savivaldybių, mokyklų ir darželių atstovus į nuotolinį informacinį renginį, kaip dalyvauti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje įsigijant maisto produktus.
Renginys skirtas maisto produktų pirkėjams - savivaldybių, mokyklų ir darželių atstovams.
Seminaro įrašą galite rasti čia >>>
Nuotolinis informacinis renginys su „EkoAgros“, VMI bei VMVT specialistais
VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra birželio 16 -19 dienomis pakvietė smulkius gamintojus, amatininkus, ūkininkus ir visus kitus trumpųjų maisto tiekimo grandinių dalyvius į informacinio renginio tiesiogines transliacijas.
Čia galite rasti šio renginio įrašus:
- VšĮ „Ekoagros“ informavo apie reikalavimus ūkininkams bei smulkiems gamintojams, norintiems prekiauti savo gaminama ekologiška produkcija. Tiesioginės transliacijos metu apžvegta: kas yra ekologiški produktai ir kaip juos atskirti; ekologiškų produktų ženklinimas ir informacijos pateikimas internetiniuose puslapiuose; nuo ko pradėti ekologiškų produktų perdirbimo veiklos sertifikavimą; klausimai – atsakymai.
Lektorius - VšĮ „Ekoagros“ kokybės vadovas Tomas Demikis.
Seminaro įrašą galite rasti čia >>>
- Valstybinė mokesčių inspekcija apžvelgė žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų mokestines prievoles: gaunamų pajamų priskyrimą pajamoms iš žemės ūkio veiklos; žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų registravimąsi mokesčių mokėtojais bei kitus reikalavimus; apmokestinimą pajamų, gautų nevykdant žemės ūkio veiklos (sudarant pavienius sandorius) ir vykdant individualią žemės ūkio veiklą; žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų apskaitos tvarkymą; žemės mokestį; baudas, klausimai – atsakymai.
Lektorė - VMI Gyventojų pajamų ir žemės mokesčių skyriaus vyriausioji specialistė Erika Skaržinskienė
Seminaro įrašą galite rasti čia >>>
- Reikalavimai ūkininkams, smulkiems gamintojams ir namų ūkio virtuvėje mažais kiekiais gaminantiems maisto tvarkymo subjektams
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas supažindino su reikalavimais pirminiams augalinio maisto gamintojams; smulkiems augalinio maisto gamintojams bei namų ūkio virtuvėje gaminantiems maistą ir jį tiekiantiems galutiniams vartotojams; apžvelgs teršalų kontrolę maisto produktuose ir kalbės apie genetiškai modifikuotus organizmus (GMO).
Lektorė - VMVT Maisto skyriaus vyriausioji specialistė-valstybinė maisto produktų inspektorė Algintė Serapinaitė (alginte.serapinaite@vmvt.lt)
Seminaro įrašą galite rasti čia >>>
- Vietinei rinkai mažais kiekiais gaminamų ir tiekiamų gyvūninio maisto produktų veterinarijos reikalavimai
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba informavo apie bendruosius reikalavimus gamybos patalpoms ir įrangai; reikalavimus mėsos gaminių ir (ar) pusgaminių gamybai ir tiekimui; žuvų tiekėjams; žuvininkystės produktų gamybai ir tiekimui; pieno gaminių gamybai ir tiekimui.
Lektorė - VMVT Veterinarijos sanitarijos skyriaus laikinai einanti pareigas vedėja-valstybinė veterinarijos inspektorė Audronė Mikalauskienė (audrone.mikalauskiene@vmvt.lt)
Seminaro įrašą galite rasti čia >>>
Mokymų ciklas „Produktų pardavimų ir pateikimo klientams bei visuomenei sistemos kūrimas. Reklama ir pristatymas socialiniuose tinkluose“.
Seminaras apie socialinius tinklus, skirtas smulkiems ūkininkams, gamintojams ir kitiems trumpųjų tiekimo grandinių dalyviams.
I dalis.
Socialinių tinklų reikšmė ir įtaka pardavimams ir rinkodarai:
Socialinių tinklų privalumų, galimybių ir apribojimų apžvalga;
Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube vartotojų skirtumai
Produktų rinkodaros strategijos kūrimas socialiniuose tinkluose:
Pagrindinės taisyklės skirtinguose tinkluose;
Kooperavimosi ir bendrų projektų pavyzdžiai.
Virtualaus seminaro pirmosios dalies įrašą galite rasti čia >>>
II dalis.
Turinio socialiniuose tinkluose planavimo būdai ir idėjos:
Produktų ir veiklos pateikimas vaizdu, viešai prieinamų dizaino įrankiai;
Informacijos ir tekstų kūrimo planas
Virtualaus seminaro antrosios dalies įrašą galite rasti čia >>>
III dalis.
Reklamos Facebook tinkle principai – Ads Manager administravimas:
Klientų segmentavimas;
Kampanijų kūrimas;
Rezultatų stebėjimas ir analizė, eksperimentavimas
Virtualaus seminaro trečiosios dalies įrašą galie rasti čia>>>
Rinkodaros pagrindai smulkiems gamintojams (platformos www.kaimasinamus.lt dalyviams)
I dalis. Trumpai apie rinkodaros principus:
- pirkėjų tipai;
- kaip skirstomos prekių grupės;
- smulkmeniškumo svarba rinkodaroje.
Virtualaus seminaro pirmosios dalies įrašą galite rasti čia>>>
II dalis. Verslo rinkodaros strategija ir planavimas:
- Rinkodaros priemonių komplekso parengimas;
- Internetinės rinkodaros principai ir socialinių tinklų galimybės
Virtualaus seminaro antrosios dalies įrašą galite rasti čia>>>
III dalis. Prekės ženklas
- kas tai yra? Kodėl ne pakuotė/dizainas yra esminis faktorius?
- pagrindiniai kūrimo etapai ir kam skirti dėmesį?
- ką turi komunikuoti prekės ženklas?
Pakuotė ir jos dizainas
- kas yra pakuotė ir jos dizainas ne visada yra esminis pasirinkimo faktorius?
- ko reikia smulkiems ir itin mažiems verslams, kai kalbame apie pakuotę?
Komunikacija
- kodėl komunikacija yra neatsiejama nuo rinkodaros ir pardavimų?
- kodėl komunikacijoje teiginys "reikia užversti pirkėjo mintis prekės kaina ir taikomos akcijomis" yra blogai
- kodėl komunikacija socialiniuose tinkluose yra labai svarbu, bet būtina nepamiršti ir „nėra interneto ryšio galimybių“ alternatyvos
Virtualaus seminaro trečiosios dalies įrašą galite rasti čia>>>
Rinkodaros pagrindai tautinio paveldo meistrams
I dalis. Trumpai apie rinkodaros principus:
- pirkėjų tipai;
- kaip skirstomos prekių grupės;
- smulkmeniškumo svarba rinkodaroje.
Virtualaus seminaro pirmosios dalies įrašą galite rasti čia>>>
II dalis. Verslo rinkodaros strategija ir planavimas:
- Pardavimų kanalų tipai ir apžvalga;
- Kodėl negalima tikėtis parduoti prekių nepažinus ne tik kliento, bet ir pardavėjo?
- Kodėl svarbu ne potencialių klientų kiekis, o jų kokybė?
- Klausimai - atsakymai. Paskaitos metu užduotų klausimų apžvalga.
Virtualaus seminaro antrosios dalies įrašą galite rasti čia>>>
III dalis. Prekės ženklas
- kas tai yra? Kodėl ne pakuotė/dizainas yra esminis faktorius?
- pagrindiniai kūrimo etapai ir kam skirti dėmesį?
- ką turi komunikuoti prekės ženklas?
Pakuotė ir jos dizainas
- kas yra pakuotė ir jos dizainas ne visada yra esminis pasirinkimo faktorius?
- ko reikia smulkiems ir itin mažiems verslams, kai kalbame apie pakuotę?
Komunikacija
- kodėl komunikacija yra neatsiejama nuo rinkodaros ir pardavimų?
- kodėl komunikacijoje teiginys "reikia užversti pirkėjo mintis prekės kaina ir taikomos akcijomis" yra blogai
- kodėl komunikacija socialiniuose tinkluose yra labai svarbu, bet būtina nepamiršti ir „nėra interneto ryšio galimybių“ alternatyvos
Virtualaus seminaro trečiosios dalies įrašą galite rasti čia>>>