Kvietimas teikti paraiškas dalyvauti tarptautinėje parodoje „BIOFACH 2021“

Žemės ūkio ministerija, vadovaudamasi Dalyvavimo žemės ūkio ir maisto produktų parodose, mugėse, pristatymuose ir verslo misijose užsienio valstybėse finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2017 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. 3D-228 „Dėl Dalyvavimo žemės ūkio ir maisto produktų parodose, mugėse, pristatymuose ir verslo misijose užsienio valstybėse finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (žemės ūkio ministro 2020 m. kovo 27 d. įsakymo Nr. 3D-237 redakcija), skelbia kvietimą teikti paraiškas gauti nereikšmingą (de minimis) paramą dalyvauti tarptautinėje ekologiškų maisto produktų ir gėrimų parodoje „Biofach“, kuri vyks 2021 m. vasario 17-20 d. Niurnberge, Vokietijoje.

Kvietimas teikti paraiškas dalyvauti tarptautinėje parodoje „GULFOOD 2021“

Žemės ūkio ministerija, vadovaudamasi Dalyvavimo žemės ūkio ir maisto produktų parodose, mugėse, pristatymuose ir verslo misijose užsienio valstybėse finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2017 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. 3D-228 „Dėl Dalyvavimo žemės ūkio ir maisto produktų parodose, mugėse, pristatymuose ir verslo misijose užsienio valstybėse finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (žemės ūkio ministro 2020 m. kovo 27 d. įsakymo Nr. 3D-237 redakcija), skelbia kvietimą teikti paraiškas gauti nereikšmingą (de minimis) paramą dalyvauti tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „Gulfood“, kuri vyks 2021 m. vasario 21-25 d. Dubajuje, JAE
 

Seminaras apie ekologiškos produkcijos sertifikavimą

Rugsėjo 29 d. VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra organizuoja nemokamą nuotolinį seminarą „Ekologiškos produkcijos sertifikavimas: ką svarbu žinoti?“. 

Seminare Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Veterinarijos sanitarijos sk. patarėja Gintarė Jatkevičienė aptars gyvūninių maisto produktų eksporto į trečiąsias šalis pokyčius ir tendencijas.

VšĮ Ekoagros III sertifikavimo skyriaus vadovė Reda Butkevičiūtė kalbės apie ekologiškų produktų sertifikavimą, jų eksportą. Taip pat paaiškins, nuo ko pradėti ekologiškų produktų eksporto veiklos sertifikavimą, kas yra ekvivalentiškumo sutartys, privatūs standartai ir jų privalumai produkcijos realizacijai. 

Patvirtintos kitų metų tarptautinės parodos

LR žemės ūkio ministerija patvirtino 2021 m. tarptautinių parodų sąrašą, kuriame bus organizuojamas jungtinis Lietuvos stendas:

1. 2021 m. vasario 17–20 d., „Biofach 2021“, Vokietija, Niurnbergas; 
2. 2021 m. vasario 21–25 d., „Gulfood 2021“, JAE, Dubajus;  
3. 2021 m. kovo 9–12 d., „Foodex Japan 2021“, Japonija, Tokijas;  
4. 2021 m. gegužės 18–20 d., „Sial China 2021“, Kinija, Šanchajus;   
5. 2021 m. birželio 27-29 d., Summer Fancy Food Show 2021“, JAV, Niujorkas;
6. 2021 m. spalio 9–13 d., „Anuga 2021“, Kelnas, Vokietija.

Europos paveldo dienų renginyje – džiuginantis lankytojų skaičius

Rugsėjo 18-20 d. Prancūzijos sostinėje Paryžiuje vyko Europos paveldo dienų festivalis, kurį nuo 1984 m. pradėjo organizuoti Prancūzijos Respublikos Kultūros ir komunikacijos ministerija, siekdama suteikti galimybę atvykusiems iš įvairių Prancūzijos miestų gyventojams ir svečiams apsilankyti išskirtiniuose istorinę ir kultūrinę vertę turinčiuose objektuose, kurie, įprastai, visuomenei yra neprieinami.

Šie, 2020-ieji yra išskirtiniai metai, nes šiame festivalyje pirmą kartą dalyvavo ir LR ambasada Paryžiuje, visam savaitgaliui plačiajai visuomenei atvėrusi duris ir suorganizavusi svečiams kultūrinį renginį. Per tris dienas trukusį festivalį, LR ambasadą Paryžiuje aplankė 1,2 tūkst. paveldo, istorijos ir kultūros mylėtojų. Atsižvelgiant į pasaulyje vyraujančią COVID-19 pandemijos situaciją, toks svečių skaičius pranoko organizatorių lūkesčius.

Parodoje bei verslo kontaktų renginyje „RIGA FOOD 2020“ dalyvavo ir Lietuvos maisto gamintojai

Praeitą savaitę Latvijoje vyko didžiausia Baltijos šalių maisto pramonės paroda „RIGA FOOD 2020“, kurioje dalyviai sužinojo maisto pramonės plėtros tendencijas, susipažino su maisto produktų inovacijomis, ragavo naujus produktus bei pasisėmė žinių tolimesniam profesiniam ir verslo vystymuisi.

Organizatoriai iš Latvian Technological Center, suprasdami nepalankias aplinkybes dėl Covid-19 atvykti į Rygą, profesionaliai rūpinosi įmonių stendais, kuriuose  pristatė įmonių produktus potencialiems partneriams.

Pagrindiniai maisto produktų eksporto reikalavimai į Dubajų

Dubajus yra vienas didžiausių ir svarbiausių pasaulinės prekybos maisto produktų importo ir reeksporto centrų. Dubajaus miesto savivaldybės Maisto saugos departamentas siekia sukurti modernią maisto produktų prekybos kontrolės sistemą. 

Dėl šios priežasties yra svarbu tinkamai informuoti maisto produktų gamintojus -  tiekėjus apie visus pagrindinius maisto produktų importo ir eksporto reikalavimus, siekiant užtikrinti  nenutrūkstamą prekių tiekimą. 

Pagrindiniai maisto produktų eksporto reikalavimai į Dubajų.

Daugiau informacijos: https://www.dm.gov.ae/municipality-business/food-safety-department-2/food-safety-department/

Virtualus partnerystės renginys „Food connections“

Kviečiame maisto pramonės ir žemės ūkio sektoriaus įmones dalyvauti virtualiame partnerystės renginyje „FOOD CONNECTIONS“ 2020 m. rugsėjo 17, 22 ir 24 dienomis!

Daugiau nei 250 dalyvių iš visos Europos, naudingi seminarai ir virtualūs B2B susitikimai. Renginys nemokamas.

Daugiau informacijos apie renginį >> https://foodconnections.b2match.io/

Nuotolinis B2B seminaras „The Rise in Demand for EU Organic & Sustainable Products in the GCC“

Kviečiame visus ekologiškų produktų gamintojus į rugsėjo 29 d. Europos Komisijos organizuojamą B2B nuotolinį seminarą. Seminaras skirtas tik sertifikuotiems ES ekologiškų produktų gamintojams ir eksportuotojams, jau įžengusiems ar suinteresuotiems įžengti į PĮBT (Persijos įlankos bendradarbiavimo tarybos) rinką, kurių gaminama produkcija priklauso šioms produktų kategorijoms:

  - mėsos ir paukštienos; 
  - pieno ir sūrio; 
  - vaisių ir daržovių bei alyvuogių aliejaus; 
  - javų ir konditerijos gaminių.

Tiesiogiai iš Pekino: „Kinijos rinka šiandien – galimybės maisto eksportuotojams Covid-19 akivaizdoje“

VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra  š. m. rugsėjo 9 d. organizuoja nuotolinį seminarą apie dabartinę situaciją Kinijos maisto rinkoje. Pasak žemės ūkio atašė Lietuvos ambasadoje Kinijoje Kristinos Mineikienės, pastarojo pusmečio situacija šalyje yra gana dinamiška, todėl labai svarbu nušviesti esamą padėtį Lietuvos įmonėms tiesiogiai iš pirmų lupų. Nors ir smarkiai paveikta pandemijos, Kinija išlieka didelių galimybių šalis eksportuotojams. Kviečiame nepraleisti galimybės tiesiogiai išgirsti apie naujausius pasikeitimus bei tendencijas šalyje, kurias pristatys išskirtiniai seminaro pranešėjai.  

Seminaro data: 2020 m. rugsėjo 9 d. 

Seminaro laikas: 9.00 val. 

Dviprasmiškoji Kinija: ambicingi užmojai ar grėsmė nacionaliniam saugumui?

Kinijoje veikia 22 mln. bendrovių. 28,4% jų veikia prekybos sektoriuje, 15,8% – pramonės, 10,2% – nuomos ir verslo paslaugų,, iš jų 8,8% – žemės ūkio.

Kinijos pramonės sektorius sukuria 32,8% bendrosios pridėtinės vertės, prekyba – 9,7%, finansinis tarpininkavimas – 7,7%, žemės ūkis – 7,3%, statyba – 7,1%.

2018 m. Kinija importavo prekių už 2,1 trln. USD. Kinija daugiausia importuoja iš šių Europos valstybių: Vokietijos, Rusijos, Šveicarijos. 2020 m. I ketv. Lietuvos eksportas į Kiniją išaugo 1,7 karto. Liūto dalis teko už 40 mln. Eur eksportuotiems javams.

Plačiau: https://www.vz.lt/premium/verslo-klase/2020/08/29/dviprasmiskoji-kinija-ambicingi-uzmojai-ar-gresme-nacionaliniam-saugumui#ixzz6WhC2N9zF

Lietuviško prekės ženklo OHO produktai plečia eksporto rinkas

Nuo šių metų UAB „Naujasis Nevėžis“ lietuviško prekės ženklo OHO produktus galima nusipirkti ir Maldyvuose.

UAB „Naujasis Nevėžis“ daugiau nei prieš 25 metus pradėjo lietuviško prekės ženklo OHO produktų eksportą. Kaip ir daugelis maisto pramonės įmonių, pirmiausiai eksporto siuntos keliavo į  kaimynines šalis.  „Bet niekada savęs nevaržėm ir svajojom apie tolimus kraštus – prisimena įmonės atstovai.  - Kiekvienais metais eksportas augo, o šalių skaičius didėjo“.

Šiuo metu OHO lietuviškas prekės ženklas yra pažįstamas tokiose šalyse kaip Švedija, UK, Surinamis, Mauricijus, Irakas, Taivanas, Indija, Seišeliai ir t.t. 

UAB „Naujasis Nevėžis“ nuolat pristato savo tarptautinėse parodose Lietuvos jungtiniame nacionaliniame stende, kurį organizuoja VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra.

Ankstesnis 1 2 3 ... 9 Sekantis