Naujienos

Kinija griežtina šaldyto maisto įvežimą į šalį

Naujausia informacija iš Kinijos pasienio kontrolės tarnybų verčia sunerimti viso pasaulio maisto eksportuotojus. Po kelių Kinijoje paskelbtų COVID-19 viruso aptikimo ant, kaip teigiama, šaldyto maisto pakuočių atvejų, šalis imasi griežtinti įvežamo šaldyto maisto patikras, kad būtų sumažinta viruso įvežimo į šalį rizika, pagal paskelbtą Kinijos valstybės tarybos kovos su COVID-19 prevencijos ir kontrolės planą.  

Remiantis paskelbtu planu, importuojamiems šaldytiems maisto produktams, turi būti atliktas ir nustatytas neigiamas COVID -19  testas, taip pat prieš transportuojant, turi būti dezinfekuotas transporto priemonės vidus ir išorinė maisto pakuotė. Jei atliktas viruso nustatymo testas teigiamas - jis yra sunaikinamas arba kaip minima plane, grąžinamas siuntėjui.  

Eksporto pardavimų nuotoliniu būdu procesas – 7 patarimai, kaip užtikrinti nuotolinio susitikimo sėkmę

Pastaruosius, jau reikėtų sakyti, metus, visos įmonės, mokyklos ir kitos organizacijos prisitaikė prie darbo bei susitikimų organizavimo nuotoliniu būdu. Galime sutikti, kad nuotoliniai susitikimai niekada neatstos gyvo bendravimo, tačiau šiuolaikinės technologijos leidžia juos organizuoti tikrai pakankamai efektyviai.

Daugelis įmonių naudojasi vienomis ar kitomis populiariausiomis nuotolinių susitikimų programomis, o pasaulinės technologijų kompanijos  nesustoja kūrusios naujus produktus, skirtus darbui per nuotolį. Štai pavyzdžiui, nesenai pristatytas „PowerPoint Live“ leidžia gyvai dalintis skaidrėmis, bei, naudojantis QR kodu arba trumpąja nuoroda, klausytojai turi galimybę  prisijungti prie prezentacijos ir stebėti ją savo asmeniniuose įrenginiuose, pasitelkę subtitrus, kuriuos siūlo net 60-čia kalbų.  

Augalinė mėsa ir 3D spausdintuvu atspausdintas maistas. Ar taip atrodys mūsų pietų stalas 2021 metais?

Kompanija ADM, žinoma, kaip pasaulinė įvairių mitybos sprendimų novatorė, pasidalino savo įžvalgomis apie 5 pagrindines tendencijas maisto industrijoje, kurios paveiks vartotojų pasirinkimus kitais metais. 

Remiantis kompanijos atliktu tyrimu, artimiausiu metu išryškės padidėjęs vartotojų noras pirkti sveikatą gerinančius produktus ir preparatus. Dar viena labai įdomi tendencija, kuri pastebima nuo pandemijos pradžios yra padidėjusi paklausa tokių produktų kurie, tikima, mažina stresą ir nerimą. Kitaip tariant, populiarūs tapo tie produktai, kurie sudėtyje turi nuotaiką ir energiją „keliančių“ ingredientų. Ir tai nebūtinai yra geriamos konsistencijos nuotaiką keliantys produktai apie kuriuos daugelis ką tik pagalvojote. 

Dar viena įdomi įžvalga stebint pasaulines maisto inovacijas yra gyvūninio maisto alternatyvų populiarėjimas tiek maisto gamybos pramonėje, tiek vartojime. Ko gero nereikia ilgo paaiškinimo tam, kad suprastume, kodėl vis daugiau žmonių renkasi gyvūninio maisto alternatyvas - gyvūlių ūkiai išgyvena vis naujai atsirandančias grėsmes, o taip pat, nuomonė, kad gyvūninis maistas nėra naudingas sveikatai tampa vis populiaresnė.  

Nieko nenustebinsime pasakodami apie laboratorijose užaugintą mėsą ar Lietuvoje jau gaminamus svirplių miltus skirtus maistui. Tačiau galima daryti išvadą, kad ateities vartotojas yra tas, kuris rinksis augalinio pagrindo maistą, išsiskiriantį sveikatą gerinančiomis savybėmis, bei maistą, kurio alternatyvus pagaminimo būdas užtikrins jo saugumą, maisto kilmės atsekamumą ir naudą organizmui. Tad siekiantiems išlikti maisto versle privalu sekti visas pasaulines tendencijas. 

ADM kompanijos įžvalgas apie tai, kaip keisis maisto industrija 2021 metais rasite čia:

 https://www.businesswire.com/news/home/20201027005626/en/Top-Five-Global-Trends-that-Will-Shape-the-Food-Industry-in-2021   

Nuotolinis seminaras „Praktiniai e-komercijos patarimai maisto produktų ir gėrimų gamintojams“

Prekyba maistu elektroninėje erdvėje iki šiol buvo gana nišinė veikla, o nemaža dalis visuomenės maisto produktų pristatymą iš prekybos centro į namus laikė prabangos paslauga. Karantinas, taip pat išaugusi žmonių savisauga, e-prekybą išpopuliarino ir tarsi privertė paslaugos teikėjus pasitempti ir ištobulinti jų teikiamas elektronines paslaugas. 

Daugelis ekspertų neigia mitą, kad e-prekyba maistu yra nepelninga. Jų teigimu, svarbiausias aspektas norint išvengti nuostolių  - žinoti kaip valdyti kaštus, investicijas ir rinkodaros priemones.Jau šį penktadienį (lapkričio 20 d.) 8.30 val. kalbėsime apie tai nemokamame nuotoliniame seminare „Praktiniai E-komercijos patarimai maisto produktų ir gėrimų gamintojams“.

Seminaro pranešėjai:

- dr. Žydrūnas Stankevičius, Amazon pardavėjas nuo 2010 m., prekės ženklo „EnoVatti“ ir kitų sėkmingų ženklų įkūrėjas;

- Simas Šarmavičius - e-komercijos konsultantas;

- Simonas Šimelionis – prekės ženklo „Super Garden“ Amazon paskyros administratorius.

Kokie pokyčiai laukia prekybos maisto produktais, gyvūnų transportavimo bei keliavimo su jais Jungtinei Karalystei išstojus iš ES

2020 m. gruodžio 31 d. oficialiai baigs galioti išstojimo susitarimas – t. y. Jungtinė Karalystė (JK) pasitrauks iš bendros Europos Sąjungos (ES) rinkos ir Muitų Sąjungos. Automatiškai tarp šalių nutrūks ir laisvas prekių bei paslaugų judėjimas, todėl svarbu žinoti apie esminius pokyčius, kurie palies maisto produktų eksportą, gyvūnų pervežimus bei keliavimo su gyvūnais augintiniais taisykles.

Maisto produktų ženklinimo reikalavimai, sertifikatai ir leidimai

Įprasta, kad vienodos maisto produktų ženklinimo taisyklės taikomos visiems ES rinkai pateikiamiems maisto produktams, neatsižvelgiant į jų pagaminimo vietą. Tačiau visi iš ES į JK eksportuojami produktai turės atitikti jau nebe ES, o JK taisykles ir standartus, jiems bus taikomi JK teisės aktuose numatyti atitikties patikrinimai ir prekių kontrolės procedūros. Todėl kai kuriais atvejais maisto produktų gamintojams gali tekti pakeisti maisto produktų ženklinimą, atsižvelgiant į JK reikalavimus.

Eksporto pardavimų nuotoliniu būdu procesas – 4 patarimai, kaip teisingai išnaudoti galimybes?

Niekas nedrįstų ginčytis, jog 2020-ieji – metai, atnešė įvairiapusiškų permainų daugelio verslų kasdienybėje. Lietuvos įmonių eksporto plėtra – sritis, taip pat jaučianti tam tikrą perversmą, priverčiantį tiek mažuosius, tiek didžiuosius verslus prisitaikyti prie naujų sąlygų. Persiorientavimą, žinoma, ženkliai palengvina naujosios technologijos ir jų pritaikymo sprendimai – realius susitikimus keičia telekonferencijos, didžiosios parodos keliasi į internetinę erdvę, gyvai organizuojamus pranešimus keičia internetiniai seminarai. Tad žvelgdami į pastarojo pusmečio patirtį pristatome 4 patarimus padedančius įmonėms išnaudoti esamą situaciją ir sėkmingai organizuoti eksporto pardavimų procesą nuotoliniu būdu.

„AgroDay Dnipro-Chernihiv“ forumas - galimybė Lietuvos maisto produktų ir gėrimų įmonėms surasti partnerių Ukrainoje

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai bendradarbiaudami su Černigovo prekybos ir pramonės rūmais lapkričio 19 d. 14.30 val. kviečia maisto produktų ir gėrimų sektoriaus atstovus dalyvauti virtualiame forume „AgroDay Dnipro-Chernihiv“.

Renginio formatas: Platforma ZOOM, video konferencija (rusų kalba).

Užsiregistravusiems dalyviams prisijungimo duomenis atsiųsime dieną prieš renginį.

Lietuvos įmones kviečiame dalyvauti popietinėje sesijoje nuo 14.30 val., kurios metu turėsite galimybę užmegzti ryšius su agro sektoriaus Ukrainos verslininkais, besidominčiais bendradarbiavimu su Lietuva.

Iki pasaulinės parodos „Expo 2020“ liko mažiau nei metai

Šiemet, Dubajuje turėjusi vykti įspūdinga pasaulinė paroda „Expo 2020“, dėl COVID-19 buvo oficialiai atidėta metams. Nauja parodos data - 2021 m. spalio 1 d.-2022 m. kovo 31 d. Užklupus pasaulinei pandemijai, pasirengimas renginiui buvo stipriai suvaržytas - statybų darbai didžiulėje parodos teritorijoje šiek tiek sulėtėjo, bet nesustojo.

Iš esmės užbaigti visi bendrieji objektai ir infrastruktūra, pastatytas EXPO kaimelis, skirtas apsistoti jame dirbsiantiems parodos dalyviams, birželį pabaigta ir išbandyta keliolikos kilometrų metro linija, sujungusi parodą su Dubajaus miesto centru.

Nuotolinė paroda „E-Halal Expo“ paroda

Dalinamės informacija apie nuotolinę parodą „E-Halal Expo“, kuri vyks š. m. gruodžio 21-24 d.

Dalyvauti verta, nes: 
- turėsite galimybę sustiprinti verslo pozicijas ir patekti į naujas rinkas, kuriose Halal sertifikatas turi ypatingą reikšmę;
- turėsite galimybę naudotis 360 laipsnių vaizdo prieiga prie virtualių erdvių, specialiai sukurtų realiai atrodantiems vestibiuliams, parodų salėms, stendams bei sukurtų tinklų ir konferencijų erdvėms;
- turėsite galimybę dalyvauti nuotoliniuose susitikimuose su tikslinės auditorijos atstovais;
- turėsite galimybę pasinaudoti įmonės reklama parodoje, kuri pritrauks potencialių klientų;
- sustiprinsite įmonės įvaizdį orientuotą į inovacijas;
- optimaliomis išlaidomis pasieksite maksimalią dalyvavimo parodose, forumuose ar konferencijose naudą.

Suderinti leidimai Lietuvos gamintojams eksportuoti pieno produktus į Kolumbiją

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) informuoja, kad abi Kolumbijos kompetentingos institucijos patvirtino septyniolikos Lietuvos pieno perdirbimo įmonių, kurioms suteikiama teisė eksportuoti pieno produktus į šią Pietų Amerikos valstybę, sąrašą.

Derybos dėl leidimų pieno ir pieno produktų gamintojams eksportuoti į Kolumbiją, atsiradus poreikiui, pradėtos intensyviai vystyti praėjusiais metais. „Lietuvos gamintojams tai džiugi naujiena, nes oficialaus veterinarinio sertifikato patvirtinimas reiškia dar vieną puikų įvertinimą visam šalies pieno gamybos sektoriui. Šių derybų proceso metu Kolumbijos atsakingoms institucijoms buvo pateikti visi reikalingi dokumentai, pildyti klausimynai dėl produkcijos, kurią ketinama eksportuoti, saugos ir kokybės, šios šalies ekspertai atsakingai vertino mūsų šalyje vykdomos valstybinės maisto ir veterinarinės kontrolės sistemos efektyvumą“, – sakė VMVT direktorius Darius Remeika.

Paryžiuje vyko tarptautinis maisto sektoriaus verslo kontaktų renginys „Food Paris 2020“

Spalio 19 d.  Prancūzijoje prasidėjo tarptautinis  maisto sektoriaus verslo kontaktų renginys „Food Paris 2020“, skirtas maisto sektoriaus įmonėms, ieškančioms partnerių: maisto gamintojų, su maisto sektoriumi susijusių paslaugų teikėjų bei tiekėjų, distributorių ir t.t. Šiais metais dalyvauti renginyje, kurį organizuoja Enterprise Europe Network partneriai Paryžiuje, užsiregistravo beveik 400 maisto sektoriaus įmonių iš viso pasaulio, tarp jų – 21 Lietuvos maisto sektoriaus įmonė.

Įmonių atstovai  džiaugiasi atsiradusia galimybe nuotoliniu būdu ieškoti partnerių užsienyje. Įmonės „Ekofrisa“, kuri yra viena iš pagrindinių kruopų gamintojų Baltijos šalyse atstovė Ieva Ragauskienė  teigia, kad nuotoliniu būdu organizuojami  B2B susitikimai primena susitikimus parodos metu, kuriems taip pat skiriama 20-30 minučių apsikeisti informacija. Ir,  nors įmonių lūkesčiai ne visada sutampa, tai yra geriau  negu nieko, todėl ji labai džiaugsis, jei turėti susitikimai peraugs į tolimesnį bendradarbiavimą.

PRATĘSIAMAS kvietimas teikti paraiškas dalyvauti tarptautinėje parodoje „GULFOOD 2021“

Žemės ūkio ministerija, vadovaudamasi Dalyvavimo žemės ūkio ir maisto produktų parodose, mugėse, pristatymuose ir verslo misijose užsienio valstybėse finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2017 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. 3D-228 „Dėl Dalyvavimo žemės ūkio ir maisto produktų parodose, mugėse, pristatymuose ir verslo misijose užsienio valstybėse finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (žemės ūkio ministro 2020 m. kovo 27 d. įsakymo Nr. 3D-237 redakcija), skelbia kvietimą teikti paraiškas gauti nereikšmingą (de minimis) paramą dalyvauti tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „Gulfood“, kuri vyks 2021 m. vasario 21-25 d. Dubajuje, JAE.

Ankstesnis 1 2 3 ... 11 Sekantis
  Prenumeruoti naujienas

Kontaktai

VšĮ  Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra
Direktorius Šarūnas Celiešius
Registruota buveinė juridinių asmenų registre:
Universiteto g. 8A, Akademija, LT-53341 Kauno r.
Tel. +370 37 397 070

Buveinė:
L. Stuokos-Gucevičiaus g. 9-12, LT-01122 Vilnius
Tel. +370 52 649035
El. paštas info@litfood.lt
Įmonės kodas 304894892
PVM mokėtojo kodas LT100011866612
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Darbo laikas:
I – IV: 8:00 – 17:00
      V: 8:00 – 15:45
VI – VII: Nedirbame
X