Informavimas ir pardavimo skatinimas


Bendrasis šios priemonės tikslas – sustiprinti ir papildyti veiksmus, kuriuos vykdo valstybės narės, įgyvendindamos informavimo ir skatinimo priemones, akcentuojant esminius Bendrijos produktų ypatumus ir privalumus, ypač maisto kokybę ir saugumą, specifinius gamybos metodus, maistinę vertę ir vertę sveikatos požiūriu, ženklinimą, aukštus gyvūnų gerovės standartus bei dėmesį aplinkosaugai.

2018 m. vykdomos šios informavimo ir skatinimo priemonių programos:

  • Europos perdirbtų vaisių ir daržovių informavimo Baltijos šalyse programa;
  • ES mėsos produktų informavimo ir skatinimo programa JAV ir Artimųjų Rytų, ir Šiaurės Afrikos rinkose;
  • Informavimo apie Europos rapsų aliejų Lietuvoje ir Latvijoje programa;
  • ES alaus informavimo ir skatinimo JAV rinkoje programa;
  • ES alaus informavimo ir skatinimo Kinijos rinkoje programa;
  • ES alaus informavimo ir skatinimo Singapūro rinkoje programa;
  • ES alaus informavimas ir skatinimo Rusijos ir Baltarusijos rinkose programa;
  • ES alaus informavimas ir skatinimo Pietų Afrikos Respublikos rinkose programa;
  • Informavimo apie ES ekologinės gamybos metodus Kinijoje ir Pietų Korėjoje programa;
  • Informavimo apie ekologiškus ES gaminius ir jų pardavimo skatinimo veiksmai Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Vengrijoje;
  • Izraeliui skirta informavimo apie Europoje gaminamą midų ir putojantį vyną su vyninių vynuogių veislių nuoroda ir pardavimo skatinimo kampanija „Europos spalvos“.